tirsdag den 19. juni 2012

DIY Malede nøgler


Kender du ikke følelsen af at stå der foran døren og lede efter den rigtige nøgle, i hvad der føles som evigheder -mens du tripper fordi du er ved at tisse i bukserne
(hvordan kan det også være, at den tissetrang altid bliver værre når man når til hoveddøren?)

Nu har jeg fundet løsningen -ikke opfundet den, blot stødt på den hos Marie.


Du skal bruge:
^ Nøgler
^ Neglelak
^ Lak
^ Evt. en "holder", så nøglerne kan stå op, på den måde kan du male begge sider samtidig, og sparer derved tid.


Sådan gør du:Sæt nøglerne fast i "holderen", mal begge sider.
Gentag hvis nødvendigt.
Spray med lak, for et mere holdbart resultat.




Er super glad for resultatet.

3 kommentarer:

  1. Det var en god idé - faktisk har jeg gjort sådan selv så længe jeg kan huske. Mest med neglelak fordi det er det eneste der ikke slides af, ha ha... mine ser dog ikke heeelt så sirlige ud som dine!

    Håber du måske vil kigge ind forbi mig, en nystartet blog:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig en god idé -selv min bedre halvdel har ønsket sig en ...mon ikke bare jeg skulle vælge en sort farve til ham (:
      Har besøgt din blog, og der er nogle fine ting imellem -selvom at du er nystartet.. Jeg kan dog ikke finde noget sted, hvor jeg kan tilmelde mig som fast læser -ærgeligt :(

      Slet
  2. Jo sort er nok bedst!
    Ellers har vi en intern joke om lilla til mænd herhjemme...;-)
    Tak for de pæne ord, nu har jeg tilføjet "faste læsere", håber du vil være med. Der er så mange ting jeg skal have styr på, så godt med en lille reminder.

    SvarSlet